Pages

Sunday 7 October 2012

Marie Claire Fashion Days 2012

Amikor megtudtuk, hogy mikor lesz idén a Marie Claire Fashion Days, alig vártuk, hogy már ott tartsunk. Niki sajna nem tudott jönni, de Dórival ígyis nagyon élveztük :D Stratégiai megfontolásból a vasárnapi programokra mentünk csak el, de ez is elvette az egész délutánunkat - na nem mintha bánnánk.
A Marie Claire Fashion Dayst a VAM Design Centerben tartották, ahol eddig még csak egyszer voltam (akkor is divatbemutatóra). Szerintem ez a tökéletes hely egy ilyen eseményre (: Mindenki nagyon kedves volt, pezsgőt is kaptunk és a 3. sorban ültünk, így megfelelő közelségben voltunk a kifutóhoz. A következő divatbemutatókat néztük végig:

- MANGO
- Maybelline
- Anna Amélie
- ANNAEVA
- Barnoff
- Daige
- Dori Tomcsanyi
- Erlen
- Anh Tuan
- Daniel Benus
- Dora Abodi
- Dóra Mojzes
- Kata Szegedi
- KEPP Showroom
- Konsanszky
- Nora Sarman
- NUBU
- USE Unused

Ezek közül mindezidáig még egy bemutatón sem voltam, ezért kellemesen csalódtam; a ruhák gyönyörűek voltak, teljesen hordhatóak (na jó, azért volt 1-2 extrém darab) és még olyanokat is láttam, amilyeneket ÉN IS szívesen felvennék, vagy minimum birtokolni szeretnék, ilyen például a MANGO arany ruha (bár bevallom, Anna Amélie kék ruhájánál -kabát?-is felsóhajtottam :D).
Lényeg, hogy nagyon bejött az egész esemény. A közönség is kitett magáért; mintha egy teljesen más világba csöppentem volna, ahol nem bámulják meg az embert ilyen "mitképzelezmagáról" arckifejezéssel, ha a kinézete nem átlagos. Teljesen jól éreztem magam emiatt:)
Egy dologban már megegyeztünk Dórival: jövőre is megyünk!:)

(English version coming soon. I'm just too tired...)































By B.

No comments:

Post a Comment